Koszty dostawy i Zwroty

Przy zakupach powyżej 300 zł WYSYŁKA GRATIS


 Koszt dostawy wynosi:

 

KURIER - FEDEX

 

                    alt                    
 


25 zł w przypadku przedpłaty na konto bankowe - przesyłka kurierska.

20 zł w przypadku wysyłki za pobraniem - przesyłka kurierska.

 

 

POCZTA POLSKA


alt 

 

18 zł w przypadku przedpłaty na konto bankowe - przesyłka pocztowa priorytetowa

 

 

PACZKOMATY INPOST 24

 

alt

 

Cena uzależniona od ilości kupionych produktów :

5 szt - 12 zł   
10 szt. - 15 zł    
20 szt. - 18 zł

 

 

ODBIÓR OSOBISTY

 

ul.Ludowa 105

42-200 Częstochowa




ZASADY ZWROTU TOWARU

Sprzedawca prosi Klientów o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru uprzejmie prosimy o spisanie z kurierem doręczającym protokół szkody firmy kurierskiej i przesłanie go na sprzedaz@etrebelle.pl Spisanie protokołu nie jest jednak warunkiem koniecznym do zwrotu towaru na podstawie punktu 2 lub jego reklamacji.

 Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny;

Zwroty uwzględniane są pod warunkiem, że  produkty nie były używane, posiadają orginalne opakowanie,
są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). 

W przypadku zwrotu towaru lub jego reklamacji Kupujący proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Nie jest to jednak warunek konieczny do zwrotu towaru lub uznania reklamacji.
 

 

W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru.

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.


ZWROT NALEŻNOŚCI

Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 dni w przypadku:
a. rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub z części zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny);
b. odstąpienia od umowy przez Klienta będącego Konsumentem w terminie 10 dni;
c. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku uznania reklamacji;
69. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
a. w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta.
b. w przypadku zapłaty „za pobraniem” lub przy „odbiorze osobistym”, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.

 

 

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres :

Etre Belle

ul.Ludowa 105

42-200 Częstochowa

 

Przejdź do strony głównej
NOWOŚCI - PROMOCJE - NAGRODY - Nie przegap
Newsletter